Sopimusehdot

Etusivu / Yhdistys / Sopimusehdot

Yhdistyksen tiedot

Kissojensuojelu Ry (myöhemmin Kisu)

Y-tunnus: 2604195-1

Hinnat

Tuotteiden hinnat ovat euromääräisiä (EUR) ja sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron, joka on tällä hetkellä 24%. Hinnat eivät sisällä käsittely- eivätkä lähetyskuluja. Tilaushetkellä ilmoittamme hinnat ovat voimassa asiakkaan koko ostoprosessin ajan.

Kissojensuojelu Ry pidättää oikeuden tilauksen peruuttamiseen selvän hintavirheen ollessa kyseessä. Selvällä hintavirheellä tarkoitettaan verkkokaupassa sitä, että tuotteen hinta poikkeaa selvästi ja merkittävästi tuotteen oikeasta hinnasta (esimerkiksi jos tuotteella on hinta 0,00 euroa tai tuotteella ei ole hintaa ollenkaan). Tällaisessa tapauksessa virheellinen hinta poikkeaa niin selvästi oikeasta hinnasta, että kuluttajan katsotaan ymmärtävän hintatiedon olevan virheellinen.

Mikäli verkkokaupassa on menossa kampanja tai asiakkaalla on kampanjakoodi, joka oikeuttaa erikseen mainittuun etuuteen verkkokaupassa, asiakas ei voi käyttää kuin yhden etuuden kerrallaan. Asiakas ei voi hyödyntää kertaluonteista etua kahdesti. Kampanjat ovat voimassa rajoitetun ajan, eikä niitä voi yhdistellä. Kampanja etuja ei myönnetä jälkikäteen.

Sopimuksen sitovuus

Osapuolia sitova sopimus syntyy, kun Kisu on lähettänyt erillisen tilausvahvistuksen asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen (Tilausvahvistus). Vahvistus tehdään heti kun Kisu on vastaanottanut tilauksen ja maksaminen on suoritettu onnistuneesti. Perjantaina, pyhän aattona tai pyhänä tehty tilaus pyritään vahvistamaan viimeistään seuraavana arkipäivänä klo 18:00 mennessä. Tilaus voidaan vahvistaa vain, jos Kisu pystyy todentamaan asiakkaan osoitteen.

Kisulla on oikeus yksittäisissä tapauksissa hylätä tilaus. Kisu ei takaa verkkokaupan tuotteiden saatavuutta kaikissa tilanteissa. Kaikki asiakastunnuksilla tehdyt ostokset katsotaan olevan asiakkaan ostoksia. Tämän vuoksi on tärkeää, että asiakas säilyttää asiakastunnuksia huolellisesti siten, etteivät ne joudu ulkopuolisten tietoon.

Toimitusaika ja toimituksesta ilmoittaminen

Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika on tavallisesti noin 2-8 arkipäivää toimitustavasta riippuen. Kello 14 jälkeen tehtyjen tilauksien toimitusaika lasketaan seuraavasta arkipäivästä lähtien. Toimitusaika on arvio. Toimituksen myöhästyessä merkittävästi asiakkaalla on oikeus purkaa kauppa. Kisu ei vastaa mahdollisista vahingoista, jotka ovat aiheutuneet arvioiden toimitusajan ylittämisestä. Juhlapyhien aikaan (esimerkiksi joulunaika) voivat toimitusajat olla hieman pidempiä.

Kisu vastaanottaa ja toimittaa tilaukset siinä järjestyksessä kuin ne saapuvat Kisulle.

Asiakas ilmoittaa tilauksen yhteydessä, haluaako toimituksen Postin toimipisteeseen/pakettiautomaattiin tai kirjeitse antamaansa osoitteeseen. Kisu toimittaa lähetykset ensisijaisesti halvinta mahdollista toimitustapaa käyttäen, ja pidättää oikeuden vaihtaa toimitustapaa.

Kun tilaus on valmis noudettavaksi asiakkaalle lähetetään tästä ilmoitus. Ilmoitus lähetetään sähköpostitse. Mikäli asiakas on ilmoittanut noutavansa tilauksen Kisun toimipisteestä tai tapahtumasta, tilaus tulee noutaa henkilökohtaisesti tai valtakirjalla. Mukana on oltava tilausnumero sekä voimassaoleva henkilöllisyystodistus. Tilaus on noudettava 14 päivän kuluessa saapumisilmoituksesta.

Mikäli asiakas on ilmoittanut noutava tilauksen Postin toimipisteestä, tilausta noudettaessa mukana on oltava voimassaoleva henkilöllisyystodistus sekä Postin saapumisilmoitus tai paketin lähetystunnus. Tilaus on noudettavan 7 päivän kuluessa saapumisilmoituksesta.

Toimitustapa ja lähetyskulut

Suomessa asuva voi valita viidestä vaihtoehtoisesta toimitustavasta:

  • Posti Economy -kirje
  • Nouto Postin toimipisteestä
  • Pakettiautomaatti

Voit valita tilauksesi toimitetavaksi ilmoittamaasi osoitteeseen mukaiseen Postin toimipisteeseen. Kisu pidättää oikeuden muuttaa toimitustapaa. Paketin toimituskulut postin kautta ovat x euroa, kun ostosten yhteissumma on alle x euroa.

HUOM! Kirjeiden ja Pikkupaketin maksimi korkeus on 30mm, kaikki tätä korkeammat lähetykset toimitetaan pakettina lähimpään Postin toimipisteeseen.

Kisu ei voi taata tuotteiden saatavuutta kaikissa olosuhteissa. Mikäli jotakin tilaamaasi tuotetta ei poikkeuksellisesti ole saatavilla, Kisu ilmoittaa tästä asiakkaalle ja toimittaa vain ne tuotteet, jotka ovat saatavilla. Kisu hyvittää toimittamatta jääneet maksetut tuotteet asiakkaalle.

Kisu ei lähetä jälkitoimituksia.

Maksuehdot

Kissojensuojelu Ry käyttää verkkokaupassaan Paytrail Oyj:n maksuvälityspalvelua.

Maksupalveluntarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj,
y-tunnus: 2122839-7
Innova 2 Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

https://www.paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Palautus

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus tuotteiden vastaanottamisesta. Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä. Hygieniatuotteilla ei ole palautusoikeutta (Kuluttajansuojalaki 6:16§ kohdat 3 ja 4) mikäli tuotteen sinetti on avattu. Asiakkaan tule olla yhteydessä palautuksesta Kisuun ([email protected]) ennen palautuksen tekemistä. Palautetuiden tuotteiden summa palautetaan asiakkaalle 30 päivän aikana palautuksen saapumisesta asiakkaan käyttämälle maksutavalle.

Kisu vastaa palautuksesta aiheutuneista kustannuksista kuhan asiakas palauttaa tilauksen halvinta mahdollista toimitustapaa käyttäen. Toimituksen lisäpalveluita ei hyvitetä palautuksen yhteydessä. Kisu ei lunasta postiennakolla palautettuja tilauksia.

Tuotereklamaatiot

Kisu vastaa siitä, että jokainen lähetys tarkistetaan huolellisesti ennen kuin se lähetetään asiakkaalle. Jos siitä huolimatta tuotteessa on virhe tai tuote on väärä, tulee virheestä reklamoida välittömästi. Jos kuitenkin tilauksessa on viallinen tuote, tulee tilaajan välittömästä reklamoida tästä Kisulle. Mikäli haluat purkaa kaupan, palautetaan maksu 30 päivän kuluessa siitä, kun Kisu on vastaanottanut virheellisen tuotteen.

Kuluttajasuoja

Kuluttajan oikeus perua kauppa 14. päivän sisällä (joitain tuotteita tämä peruutusoikeus ei koske, tarkista ne täältä https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/verkkokauppa-posti-ja-puhelinmyynti-etamyynti/peruutusoikeus-etamyynnissa/)

Riitojen ratkaisu

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Erimielisyys voidaan ratkaista myös EU:n ODR forumissa: (ec.europa.eu/odr)

Ylivoimainen este

Kisu ei vastaa viivästyksistä ja vahingoista, jotka johtuvat sen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta esteestä, jota se ei ole kohtuudella voinut ennakoida tai jonka seurauksia se ei voi välttää. Ylivoimaiseksi esteeksi katsotaan mm. työtaistelutoimenpiteet, henkilökunnan sairastuminen, tuonti- ja vientikiellot sekä häiriöt kuljetuksissa. Mikäli ylivoimainen este jatkuu yli kolme kuukautta, on sekä Kisulla että asiakkaalla oikeus purkaa tilaukset ilman vahingonkorvaus- tai viivästysseuraamuksia.

Tietosuoja ja turvallisuus

Maksaminen Kisu verkkokaupassa tapahtuu Checkout Finland Oy:n -palveluiden avulla.

Tietosuoja

Kisu vastaa henkilötiedoista, jotka asiakas Kisulle ilmoittaa tai jotka Kisu saa haltuunsa asiakkaan tilauksen yhteydessä. Kisu huolehtii asiakastietojen asianmukaisesta käsittelystä ja säilyttämisestä. Tietoja käytetään toimitussopimuksen solmimisessa ja toteuttamisessa, Kisun organisoimissa suunnatuissa markkinointitoimenpiteissä, maksujen perinnässä ja muissa asiakassuhteen hoitamiseen liittyvissä tilanteissa. Kisun asiakasrekisterin tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille lukuunottamatta verkkokaupan tekniseen hallinnointiin liittyviä toimia (esim. palvelimen tai verkkokauppa-alustan hallinnointi). Asiakas voi tarkistaa Kisun hallussa olevat asiakastiedot ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun osoitteeseen [email protected]

Lisätietoa Kisun keräämistä ja tallentamisesta asiakastiedoista löytyy tietosuojaselosteesta.

Cookies

Käytämme palvelussamme evästeitä (cookies). Verkkokaupoissa ja muissa verkkopalveluissa yleisesti käytetyt evästeet ovat pieniä tunnistetiedostoja, jotka siirtyvät palvelimelta vierailijan tietokoneeseen istunnon aikana. Käytämme evästeitä mahdollistaaksemme vierailijan siirtymisen sivuillamme palvelusta toiseen istunnon aikana. Evästeiden käyttö ei näy vierailijalle istunnon aikana eikä rasita vierailijan tietokonetta.

Ikäraja

Asioidakseen verkkokaupassa asiakkaan on oltava vähintään 15-vuotias. Alaikäisten ostoksille edellytetään huoltajan suostumus. Alaikäinen voi maksaa vain verkkopankin kautta.

Tilaukset Suomen ulkopuolelle

Toistaiseksi tilauksia toimitetaan ainoastaan Suomessa sijaitseviin osoitteisiin.